torsdag 24 mars 2011

Packat och klart, men först Marmolada

Den största delen av vår packning ligger nu i kartonger, färdiga att skickas med DHL i morgon. Lovisen är inte nedpackad, hon stannar här i Alleghe med oss några dagar till. Men det var väldigt kul att le i kartongerna idag. Det var ett gott hälsotecken för en liten sjukling som hon. Hoppas att hon mår bättre i morgon, utan kartonger dock....

Men då Niklas bär upp kartongerna imorgon så svichar jag för sista gången ner för pisterna, för den här gången. I morgon är det min tur att åka till Marmolada och glida ner för den 12 km långa backen. Om vädret tillåter ska man kunna se ända till Venedig sägs det. Vi får väl se. Niklas var där i onsdags med några killar och åkte och i morgon är det alltså min tur. Barnfritt, tjejdag och skidor. So god as it gets! Så tänk på mig i morgon före lunch, då viner det runt öronen på mig, efter lunch sitter vi nog bara stilla i solen och gassar och smuttar på en Bombardino! So long....


Inga kommentarer: